mandag den 21. januar 2013

Kom NU!!!

Kom NU, forår, sol og sommer...

Pyyyyh hvor jeg længes - efter forår, sol og sommer, nu MÅ det da være nok med sne og minusgrader.

Det bli'r så skønt at komme i haven og at begynde i drivhuset, men indtil videre må jeg nøjes med at længes og måske planlægge lidt ;)


Glæder mig til ture med Hannibal og Ferdinand bl.a. her:


Og at igen kunne tage havemøbler frem og sidde på terrassen og nærmest se hindbærrene
blive røde og søde :)


Imens må ventetiden jo udnyttes så godt jeg kan, jeg er i gang med endnu en mohairbamse og i går, hvor vi var i København og hente vores to yngste hjem fra hyggeweekend hos vores ældste, blev det lige til en lille tur i Ikea efter et par puder til sofaen og et smut i Panduro, for en af mine næste bamser ska' ha' balletskørt på, så der blev tjekket tyl og alternativer.

Lige om lidt damper vores ældste igen til Costa Rica for at træne i 3 mdr., så han kommer over i varmen meget snart - håber han sender lidt varme retur til os, varme tanker skal vi i hvert fald nok få :) 

Der er ild i pejsen og sat vand over til en kop varm te - resten må vi drømme os til lige foreløbig :)

Ha' en dejlig dag derude - solen skinner trods alt :)

13 kommentarer:

  1. Ville bestemt ikke være tosset med noget sol og varme - jeg byder også gerne foråret velkommen, da det er min yndlings årstid :-) Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nu vil vi godt slippe for sne og kulde, ikke Sanne? Vi trænger, gør vi :)

      Kh. Pia

      Slet
  2. Åh ja. Sukker også lige så sagte efter sol og varme - måske fordi vi stort set gik glip af sommer for et halvt år siden, så det føles som om det er laaaaangt væk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så lad os sukke sammen ;) Og ja, jeg er også mere end lykkelig over, at vi kom et par uger til Italien i sommer og fik ladet batterierne lidt op til den danske sommer, som den udfoldede sig sidste år - så vi venter med længsel og krydser fingre for en skøn dansk sommer, meget gerne lige om hjørnet, trylle, trylle ;)

      Slet
  3. Uh sommer sol og varme, det bliver dejligt. Jeg lader som om, jeg ikke kan se dit drivhus, for måske har jeg ikke et selv i fremtiden. Så jeg nøjes med at drømme med på alle de andre billeder...og drikke en kop kaffe. God mandag til dig. Kh Helle ;O)

    SvarSlet
  4. Så får du da bare er mindre drivhus, Helle - no problem :) Og ja, det bli'r dejligt med noget sol, i det mindste bare lidt forår og ingen nattefrost :)
    Rigtig god mandag til dig også - med en kop god kaffe :) Tænker du er i sving - tror jeg har fået styr på balletskørt a la Pia, nu mangler jeg bare lige bamsen, så den kan blive målt om mavsen ;)

    Kh. Pia :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for links ;O) så er der alligevel noget at drømme om. Glæder mig til at se bamsen med balletskørt.
      Kh Helle

      Slet
    2. Ja, ikk' Helle? Et eller andet skal I nu nok finde ud af, jeg tror der er masser af muligheder :)

      Slet
  5. Du er ikke den eneste Pia, jeg længes også forfærdelig efter sol og sommer...... jeg kan ikke så godt med kulden, jeg har slidgigt i mine fingre og har svært ved at holde dem varme, så det giver mange smerter om vinteren....... SÅ kom nu sol og sommer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er ikke så rart, Jette, øv øv... Min nakke er også værre om vinteren, synes jeg, så jeg ser virkelig frem til at komme lidt mere udendørs - og den lækage jeg har i indre øre, den har det ikke alt for godt ude i vintervejret, bli'r helt bims i hovedet af det (altså mere end hvad jeg er i forvejen, he he).
      Så nu bestemmer vi bare, at det skal være forår - lige om hjørnet :)

      Kh. Pia

      Slet
  6. Jeg hepper med.. Bliver så skønt når alting bliver grønt igen, at man kan nyde en kop the i på bænken i haven istedet for under tæppet i sofaen.

    Hep hep :o)
    Kh Lise

    SvarSlet
  7. Rigtig fin blog du har. :)

    Jeg har pt gang i en give-away, som jeg håber du vil tage et kig forbi?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet