fredag den 9. november 2012

Newfoundlands

Hvis man ikke har masser af tid, så skal man ikke sætte sig til at kigge sine fotos på iPhoto igennem ;)
Det kom jeg lige til, så jeg må hellere lige dele bl.a. det foto, som Helle "Helgom" har efterlyst af Ferdinand. Her ligger han mageligt henslængt på en havebænk, inden der virkelig kom gang i gaden - 
da Hannibal kom til ;) 


Jeg stødte også lige på det her af Ferdinand, her er han lige kommet hjem til os i 2005 og er i gang med at udforske haven - og ikke mindst den kanin, som pigerne havde dengang - vældig interessant :)


Og så fandt jeg dette billede fra en stor dag for sådan en som mig - her er Ferdinand med til at vinde Best In Show Opdrætsklasse (med Cannon Bear Newfoundlands) på en international udstilling i Fredericia. Det kan altså ikke blive meget bedre, når man er blevet ret bidt af de udstillinger :)
Det er Ferdinand, som står nr. 3 fra venstre :)


Og her er Hannibal - kun 8 uger gammel og lige kommet hjem til os i 2008:


Og som unghund, nyklippet og klar til udstilling - her med opdrætter Einar Paulsen:



Og så lidt ældre - på udstilling :) Detter billede er taget af Gitte Suhr og jeg er vild med det :)


Her venter Hannibal på bedømmelse på NFK's udstilling ved Mosede Fort i år - her med Ken Petersen:



1 kommentar:

  1. Ej hvor dejligt, at du har fundet det billed frem. Det var det første billed jeg så, dengang vi lærte hinanden at kende. Det er super fedt. Kh Helle

    SvarSlet