tirsdag den 6. november 2012

Nye projekter

Se lige hvad posten kom med til mig i går :)


Ja, det var så ikke fra postdamen, men en gave fra en meget, meget kær veninde, som havde haft mig med i tankerne på messen "Kreative dage" i Fredericia :) Det kan da ikke blive bedre :)
Lykkens pamjulefis er man ;)

Så kan man KUN blive glad, rigtig meget endda :)

Så nu skal der nye projekter i gang, der er de skønneste strikkede og syede bamseting i bogen, både trøjer, dragter, en picnickurv og picnictæppe - ja, you name it!

Tror nu nok nogle af Tilda-stofferne kommer i brug til nogle af bamseprojekterne, der kom lige lidt Tilda-ting med posten i går. Jeg er også så heldig at have fået bogen "Tildas hus" i julegave af en anden kær veninde, foreløbig er det kun blevet til at kigge og drømme om at få kreeret en Tilda-dukke, meget af tiden er gået med at lave mine bamser, men der skal nok blive tid til nogle af de fine ting fra bogen "Bamsetøj" og en Tilda-dukke ind imellem, det er jeg helt sikker på :)


Nu er der i hvert fald materialer klar og masser af inspiration :)

Carpe Diem - Grib Dagen :)




1 kommentar:

  1. Glæder mig til at se Tilda dukkerne. Det er super flotte farve du har købt stof i, det kan kun blive godt. Kh Helle ;O)

    SvarSlet